2014. augusztus 2., szombat

Fellépés Czanik Balázs B-Life SummerFit Roadshow-ján

Július elején keresett meg egy hölgy Sárvárról, hogy vállalnánk-e Czanik Balázs B-Life SummerFit Roadshow-ján a Gyógy- és Wellnesfürdőben egy 20 perces fellépést. Örömmel mondtam igent, szívesen megyünk ilyen rendezvényekre. Talán Czanik Balázst nem annyira ismerik, mint Alexandrát, Rékát vagy Norbit. Lehet, hogy én sem tudtam volna kiről van szó, ha nem lenne meg a Capoeira aerobic DVD-je (azt hiszem, 2010-ből).

A rendezvény plakátja:

14:00 órára írták ki a fellépésünket, de - egy óra csúszással - 15:00 óra környékén kerültünk sorra. Ráadásul - ilyen még nem történt velem - nem vitte a lejátszó a CD-t. Beszaladtam az öltözőbe a telefonomért - azon is megvoltak a zenék -, de mire visszaértem, hoztak valahonnan egy másik lejátszót. A technikai hiba miatt elnézést kértek, és indították a műsort. Meg sem várták, amíg beállok, elindították. A zene rettenetesen rossz minőségben szólt, búgott... Lehet, hogy a keverőpultnál is lehetett volna állítani rajta, de nem akartam beleszólni.
A közönséget nem tudom mennyire zavarta a rossz hangzás, mert nagy tapsot kaptunk. Páran beálltak mellénk mozogni, bár a mi műsorunk nem az a fajta volt, nem úgy kérték. Kicsit kellemetlen volt még, hogy a konferansz néha picit halkított a zenénken, és beszélt a közönségnek, hogy be lehet állni, meg lehet próbálni. Amikor először megszólalt, picit meg is ijedtem, nem tudtam, mi történik, miért halkít és miért szól bele... Olyan volt, mint egy DJ valamilyen szórakozóhelyen.
Mindenesetre mi tettük a dolgunkat, előadtuk a műsort, és mindezek ellenére jól éreztük magunkat a közönséggel együtt. :)

 Czanik Balázzsal a fellépés előtt.
   Szalai Szilvia                                                                én                                                            Kiss Aletta                     









 Köszönjük a képeket Fülöp Renátának! :)

A fellépés után maradhattunk a fürdőben, amit ki is használtunk. Nagyon szép idő volt, a fellépésen megizzadtunk, és igazán jól esett utána a fürdőzés. Estig élveztük a strandot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése