2013. szeptember 7., szombat

Ezek a vidám, jó hangulatú Falunapok! :)

Celldömölktől 10 km-re egy kis faluba, a kemenesszentmártoni falunapra voltunk hivatalosak ma 14:00 órakor. A falunap a Kultúrház udvarán volt kirakodóvásárral, ugrálóvárral, egy közepes méretű színpaddal. A színpaddal szemben sörpadok voltak felállítva - az eleje nyitott, a vége fedett. A fiatal szervező hölgy, aki fogadott minket, nagyon szimpatikus, barátságos volt. Azt hiszem valamilyen népviselet volt rajta és a férjén is, aki maga volt a polgármester.



Megmutatták az öltözőt, és hoztak be még székeket nekünk, mert minden tele volt ruhákkal, táskákkal. Az asztalokon ásványvizek és finom házi tepertős pogácsák voltak. Ez a vendégszeretet, kedves fogadtatás egyébként általában nagyon jellemző a falusi emberekre, és ha ilyen helyre megyünk fellépni, mindig eszembe juttatják. :) Átöltöztünk, picit bemelegítettünk, és még arra is volt időnk, hogy az új legyezőfátylas számunkat eltáncoljuk egyszer - ezt egyébként direkt erre az alkalomra készítettük. Miközben öltöztünk, a sörpadok is tele lettek nézőkkel.

 Előttünk egy kórus énekelt, ezalatt odavittem a hangosítóhoz a lemezünket, aki szintén - ezt muszáj megemlítenem, mert ilyen sem sűrűn fordul elő - nagyon figyelmes és barátságos volt. Egyszer kellett elmondanom neki a kérésünket, tökéletesen megértette és betartotta, és a kórus fellépése után lepakolt a színpadról minden számunkra felesleges, vagy zavaró dolgot. Nagyon meg voltam elégedve, mert nagyon szépen szólt a zene - befelé és a nézők felé egyaránt. Élvezettel adtuk elő a műsorunkat, nemcsak én, a lányok is és a közönség is élvezte, amit nagy tapssal jutalmaztak.































A fellépés után még készítettünk egy-egy csoportképet. Közben odajöttek hozzánk az emberek gratulálni, többen mondták, hogy nagyon jó volt a műsor és nagyon ügyesek vagyunk.

Balról: Kiss Aletta, Balogh Kata, én, Katona Berni
 Páran lefotóztak minket, és az egyik hölgy megkérdezte, hogy ki csinálta a koreográfiákat. A lányok rám mutogattak, a hölgy pedig a következőket mondta: "Nagyon jók voltak a koreográfiák és nagyon ügyesek voltatok. Én láttam már pár ilyet, de ez volt a legjobb!" Próbáltam szó szerint idézni, remélem sikerült. :) Egy ilyen bók természetesen jól esik és azért is írtam le, mert külön a koreográfiát nem nagyon szokták megdicsérni, csak az előadást, vagy bennünket. A páromon kívül volt ott még egy fotós, aki oda is jött hozzánk és megkérdezte, hogy Celldömölkön is voltunk-e? Mert ő emlékszik ránk, videót is készített rólunk és szívesen elküldi nekünk azt is, meg a ma készült fotókat is.
Lassan átöltöztünk, kivittük az autóba a cuccainkat és egy picit még visszamentünk, mert egy vidám fiú csapat lépett színpadra, akik felkeltették a kíváncsiságunkat! :) Erről most inkább nem írok többet, inkább beszéljenek a képek (- ezek már mobiltelefonnal készültek):


 balról: én, Kiss Aletta, Balogh Kata, Katona Berni






Lányok-asszonyok, azaz a  Kemenessömjéni Asszonykórossal! :)
A fiú csapat fellépése és a közös fotózás után elbúcsúztunk a szervező hölgytől, és elindultunk haza. Az úton a lányok még emlegették, hogy milyen jól érezték magukat a tánc alatt és utána is. :)

A képeket Skriba László - skracyfoto készítette! 

A fellépésünket követő kedden pedig ezt az üzenetet kaptam a szervezőtől:
" Kedves Adrienn!
..........a fotókat megtaláltam szépek, osztottam is belőlük, fellépésük csodálatos volt  a zene nagyon ritmusos és kellemes, ezért is ajánlom önöket bárki számára!
Munkájukhoz további sok sikert kívánok!......"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése