2013. április 28., vasárnap

Tánc a Herényi Virágúton

Az idei Herényi Virágút vasárnapi programjába tettek be minket, eredetileg 16.40-re, amit később 5 perccel lehetett csak módosítani, 16.45-re. Izgultam amiatt, hogy rendesen odaérjünk, sőt reméltem, hogy csúszás lesz, mert a Tánc Világnapja rendezvényen 16.25-kor fejeztük be a második előadásunkat, és utána egyenesen a parkolóba vettük az irányt. Mindenki készített az autóba valami alsót, Herényben csak a szoknyákat kellett visszavenni. Nincs messze Herény, kb. 5 perc autóval, de a rendezvényen mindig rengetegen vannak és nem tudtam, sikerül-e időben bejutnunk a színpad mögé.
Szerencsésen megérkeztünk, és volt egy negyed óra csúszás, ami nagyon jól jött! Nyugodtan el tudtunk készülni, sminket igazítani, és pár szót még a konferansszal is tudtam váltani, aki egy komplett kinyomtatott szöveget olvasott fel rólunk nekem, hogy megfelel-e. Én most nem készültem konferáló szöveggel, nem küldtem nekik, mert úgy gondolom, egyáltalán nem fontos mit mondanak rólunk, hiszen nem ismernek, és szeretném, ha inkább az előadás alapján ítélnének meg.
Úgy érzem, jól sikerült a fellépés, láttam az arcokat, és az utolsó három számnál már elég nagy tapsot kaptunk ahhoz, hogy bebizonyosodjak arról, hogy tetszett nekik, amit láttak. :)
A lényeg úgyis az, amit átadunk, a legfontosabb, hogy szórakoztassuk őket, és mi is jól éreztük magunkat! :) Azt viszont a nézők nem tudják, hogy a színpadon a két első reflektor olyan nagyon melegített, hogy szaunában éreztük magunkat 25 percig. Rólam folyt a víz, és állítólag messziről nem látszott, aminek nagyon örülök. :) A nézők azt sem tudják, hogy a mi lejátszónkban és a gyakorlások alatt - ezt főleg egy bizonyos számnál lehetett észrevenni - sokkal gyorsabb volt a zeneszám, itt pedig, mintha lelassították volna. :) A lényeg, hogy a közönség ebből semmit nem vett észre, csak élvezte az előadást - velünk együtt! :)

A képeket Skriba László www.skracyfoto.eu készítette! 




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése