2013. január 9., szerda

Citistar Selencion díjátadó 1. rész


Ma reggel - szokás szerint - 8 óra tájban keltem fel, majd a szokásos vajas pirítóst és kávét készítettem reggelire. Mostanában rászoktam arra, hogy reggeli közben vagy újságot olvasok, vagy a telefonomon olvasgatom a kapott e-maileket. Éppen a kávémat kortyolgattam, amikor a következő levelet olvastam, a kávét pedig majdnem kiköptem :)

Tisztelt Díjazott!

Örömmel értesítjük, hogy 2013. február 23-án szakmai összefogásnak köszönhetően megrendezzük VII. Citistar Selencion díjátadó gálát.

Helyszín: Szombathely, Fő tér 29. - Pannónia étterem díszterme

Az VII. Citistar Selencion díjátadó kiemelt rendezvénye a Menedzserek, Topvállalkozások, - Civil és Szakmai szervezeteknek.
Citistar Selencion szelleméhez itt társul  a művészet, a közélet, a pedagógia, a sport, a felnövekvő új generációk, az üzletemberek, a szakmák kiválóságainak maradandó életműve és az azt elismerő közönség kitüntető szeretete.

AKTUÁLIS DÍJAZOTT
ÉV KIVÁLÓ SZAKEMBERE 2012 DÍJ

Csuka Adrienn Shamila (okleveles hastáncoktató)
kategória győztese

Kérjük, tekintsék meg a mellékletben meghívót a rendezvényre, illetve szponzorációs ajánlatunkat.

A részvétel előzetes regisztrációhoz kötött. Kérjük, hogy közleményüket/megrendelésüket legkésőbb 2013. január 25-ig titkárságunkra eljuttatni szíveskedjenek.

Köszönettel és üdvözlettel:

Némethné Máté Ilona  
Citistar tulajdonos

Megmondom őszintén, én erről a díjról még soha nem hallottam, de ki az, aki nem vesz át örömmel bármilyen elismerést? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése